https://www.hyppe.nl/contact/ontevreden-meld-het-ons/_452____NL
Bel mij terug
Inloggen op mijn Hyppe

Van klachten kun je leren

Bij Hyppe doen we er alles aan om jouw belangen zo goed mogelijk te behartigen. Dat was immers onze belofte. Ben je echter toch op onderdelen niet tevreden, dan horen wij het graag. Van klachten kan Hyppe namelijk ook weer leren.

Hyppe onderzoekt alle klachten zorgvuldig. Ben je van mening dat je schade hebt geleden en blijkt je klacht terecht? Dan doen we er uiteraard alles aan om de zaak op te lossen en/of je te compenseren.

Hoe gaat het in z’n werk?

Dien je klacht bij ons in. Dat kan zowel mondeling als schriftelijk (per post of per e-mail).
Wij leggen je klacht schriftelijk vast. Wij maken hierbij onderscheid in:

Algemene punten van kritiek. We zullen dit melden aan de betrokken medewerker(s). Indien er sprake is van structureel dezelfde punten van kritiek, zullen wij maatregelen nemen om hierin verbetering aan te brengen.
Overige klachten. Dit betreft klachten waarbij nader onderzoek vereist is.

Je krijgt van ons binnen vijf dagen een schriftelijke bevestiging en bericht wie jouw klacht behandelt. Ook laten we je weten of we nog aanvullende informatie nodig hebben.
Uiterlijk drie weken na de schriftelijke bevestiging ontvang je van ons een reactie op de klacht.
Naar aanleiding daarvan kan het nodig zijn een of meer keren persoonlijk overleg te voeren, nadere informatie in te winnen enz. Als we het eens kunnen worden over de aangedragen oplossing, zorgen wij dat wij die zo snel mogelijk uitvoeren.

Geen overeenstemming…

Als we het niet eens worden over de oplossing van je klacht, dan kun je deze voorleggen aan een onafhankelijk klachteninstituut, het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Informatie over het Klachteninstituut vind je op de website www.kifid.nl.

Het Kifid is ook bereikbaar op het volgende postadres:
Kifid
Postbus 93257
2509 AG DEN HAAG

Andere instanties

Het kan zijn dat de oorzaak van jouw klacht gezocht moet worden bij een geldverstrekker of verzekeraar. Wij zullen je dan verwijzen naar de juiste instantie.

Mocht je (vooraf) informatie willen hebben over de diverse klacht- en geschilinstanties dan kun je terecht op de website www.financieleklacht.nl. Je vindt daar een overzicht van de diverse klachten- en geschilleninstanties in de financiële branche, met een verwijzing naar het adres en de website van deze instanties.

Sitemap |Ontwerp door Puntjes op de i |Website door CM Specialist
Desktop versie